Tuesday, June 7, 2011

..alhamdulillah..

mood adalah sgt happy..ri tu aku ada anta contest psl ratu organic for bby ar..tp kene kumpul kepala berita harian utk 7 hari berturut2 n jwb soalan2 yg diorg bg then anta baby pic sendiri yg bermur 0-9months..kebetulan dak chaca @ ecal aku maser tu 9 months..so anta jek ar mana tau rezeki..tetibe smlm dpt call katanyer next monday dtg collect hadiah...bj organic bby berharga rm200++...syukur giler aku yek ar sesaja jek wat..tu pun nasib kak rose n kak fiza tlg ingatkan n simpankan kepala berita harian tu...heeeeee...
mlm td g pavvy..ingat nk carik baju2 bebudak be2 nih..yek ar cm last year nk kopak gak beli sekali gus utk bebudak tuh..so smlm lgpon ada lg sale utk privellege members for pumpkin patch..so rembat ar baju diorg...tp yg x bestnyer bj time ni cm x brp nk best lak..tp amek jek ar mana yg aku rasa adlh better..pastu trus ke bby gap besenyer bby gap carik bj dak chaca...coz for bby girl bby gap comei2...amek jek ar coz aku dh rambang mata...aku suka rompers jeans gap...last year beli yg x berlengan but tis year beli yg ada lengan n labuh sket insyaallah time tu chaca dh 1thn 1 bln..hope die dh pandai jalan...amin....ermmm sgt la rugi almost RM2k aku n hubby beli bj budak2 tu last year aku ralat sgt coz aku g beli ikot betol2 umo diorg...dh ar mahal pastu pakai nyer x sampai bbrapa bulan coz sume dh sendat mendat n for my ayish plak dh senteng2...ayish dh makin tinggi...oh yer esok ptg g check up ecal dh ar aku x pasan dh lewat tarikh ghupenyer..then friday aku cuti coz nk g smart home...ada perjumpaan parents ngan teacher psl child's improvement...hope ayish sgt ok n intelligent...amin...cumenyer ddy x cuti..mmy n atok yg akan gi..rindunye kt ayish...tingat zaman masa die bby dulu...die sgt baik n sgt la ramah...senyum je...n yg penting die pandai bwk diri..die bley main sorg2 klu aku ada keje..yg paling aku x kn lupa ayish bf aku sampai mlm dh kuar tanda nk deliver ecal...love u ayish...nk letak pic ayish masa bby ar...rindu..rinduuuu...sgt rinnnddduuu.....



3 comments:

LizHairi said...

wahhh...best best!!menang gak ye!amik kat mane baju tu?nanti jgn lupe show off kat sini ye :D

..dad's know me but mom's know everything about me... said...

hiiiii...next monday br pi collect kt pavvilion...ok kak nnt i try letak..

muhammad_jasmin said...

best nyer... lepas nie ecal leh la melaram... kompem tidow pun nyenyak.. tak ngigau dahhh.. muhahahaha....