Sunday, June 19, 2011

ermmm gram...grrrrrrrr.........

as salam..
citer ni trjadik last week..aku bukan hape..malas nk update..ntah pape..cer ngk kak rose tu rajin jek slalu...hurmmm jasmin mmg dr azali pemalas..kengkadang dtg meroyan tu yg die update..ye dak min...hurmmm cm ni...last monday 13hb ar..aku anta dak chaca pepagi tetibe akak tu bitau akak lupa nk bitau emma akak ada jg sorg lg budak...girl umo 1 thn 8 bln..aku pon hurmmm ok..x kisah la kan...x kn nk tahan palk kene jg anak kita sensorg jek..ingat org gaji ke hape..so ok la...pagi tu samai dr pd kul 6pg then chaca x mo tdo..so aku pon trus la brsiap..klu dak mau aku bantai tdo sampai 6.30 balik...then mandi2 trus siap...dlm pada ku make up dak chaca heboh nengokkan jek..aku pon pe lagi amek blusher sapu kt pp obot tu then pakai kan eyeliner...tu kira last ar dh pakai kan pampers n dress kt chaca...die rilex jek siap pejam mata x gerak pon aku color muka die...baguzzzz bby...then g la anto...kul 5.45pm aku pon sampai umah nk amek chaca...huuuuuu....sedey tau ngk bwh mata n kt tepi mata tu calar balar..akak tu ckp sorry ye emma..td budak yg akak jg tu cakar muka chaca..akak x prasan..kuku die panjang n akak dh potong td..hancus luluh remok n sungguh broke my heart tau...aku anta muka anak aku gebooo even dak chaca ni ala2 tent gitu...nk wat cm ne kan..aku pon urmmm x pe ar kak...tp muka laki aku dh semacam dh weh...weh anak pompuan doe...pastu smpai ml akak tu siap msg mintak mahap...aku mmg cepat je lembut ati...ika balik2 punyer ar die marah thp gaban sbb muka chaca jdk cenggitu..die kata ok fine aku x kisah budak tu or akak tu x mintk mahap pon x pe tp mak die tu tolong beradap sket...suh die yg mintak mahap...betul gak..nama jek cikgu...konon lahir kt oberdesea ar anak duta la bagai tp cm harem kan...
ok ni net day lak 14hb..sungguh x ku sangka di 2dua belah tgn chaca ada 2 kesan gigitan ala2 bulat cm jam..tp jam separuh...weh keje sape plak nih!mmg aku nk carutkan jek mak die tuh!ini suda mendatangkan marah kan!!!!anak aku bby weh...nangis au ngk n aku tau si chaca ni bukan jenis nangis kene menda2 cm tu...plg x pon mulut die ter nganga2 tau...wah ini suda seroius n akak tu lngsg x msg..then aku pon msg die...die kata die x pasan...die say sorry lg...weh omak eh mana eh...ini budak aku gigit kang br tau...omak eh lahir thn 79..anak sorg br..katanya anak die br sorg so x pandai brgaul..hey boleh blah!!!!!!!anak aku si ayish tu 2yhn 3 bln sorg gak br dpt adik tp x de menggigit bagai...mmg alasan yg nk kene maki ler nih kan..hancur ar bdn2 ank aku klu everyday ada calar balar bagai...so hr yg ke3 aku pon mc...aku nk jg chaca...uhhh malas lak nk tulis lg..x pe la...nk ngk hari ni jdk pape x kt chaca...

hr jumaat acho wedda jg chaca...tq mak chor...syg mak chor...mlm selasa tu aku anta play pen dgn harapan chaca x kene gigit n duk dlm playpen tu...lindungilah anak2 ku ya allah..amin...

1 comment:

muhammad_jasmin said...

amboiii.. tersedek gue.. ahaks... sebut nama aku banyak2 kali siket wehh... aku tak penah jumpa la bobot tuu.. teringin nak jumpa.. komer tu.. lau datang perak makan angin.. haram nak mesej.... haishhh...