Tuesday, May 10, 2011

my bby..

pe eh nk citer..abg min jas nak tau prkembangan anak2 teman..ok yg 1st si ayish now dh skolah kt PD...atok antor...nk bg die ada pandai brsocial sket..yek ar die mmg ramah pon cuma x tau ar klu ngan org2 or bebudak lain die senyap..tp sgt ler die ok...n die ada bestfren...arrisya anak chef kt corus pd tp mix malay chinese..ayah kata comel budak tu..si arrisya akan dtg kt ayish pepagi ms atok anto n pegang tgn ayish masuk class klu x teacher mei lin yg dokong..ayish now 3years...dh x pakai pampers siang2..ri tu mmy beli underware utk die..happy tau die..hehehehe...lg sorg bestfren die nama ABG TAN..hahaha cm ne la si tan tu, aku pon x dpt nk byg...aku x pnh g pon skool ayish..klu aku cuti blk pd time die ada class sj je cutikan die...hurmmm class die kul 9-12.00tghari jek...kt class die x brp nk mkn tp blk jek skolah ayah bwk g mkn mmg byk ar die mkn...ptg die tdo kt ofc ayah...








tp sejak blk korea nih die ada je alasan x mo g skool...nape ntah...tp ayah anto gak...next year br g skool yg establish sket... i mean like smart readers or else yg ada kt pd tu lar...




ermmm ecal...hurmmm die dh 10months..yg peliknye mana la gg bby mmy ni x ler tumbuh2 lg..pe da...skrg die dh mula nk blajo brdiri sendiri...sian dier...ayish dl 10 mnths dh menapak dh kat pavvy 2x seminggu tu pon psl aku g slimming treatment kt bzbody...sian dier..tepi mata dia yg luka ri tu..?oh dh ok dh...ermm cuma cm merah2 sket jer...tp kropeng tu dh tanggal..sian dier..rambut kt tepi panjang sket tu yg bley wat tocang 2..blakang cenggitu lgk..biler ar nk pnjg..kdg2 pakai headband pon org still kata die boy..ermmm demam die pon dh ok..cuma tabiat die now is tgh2 mlm x mo tdo n menggelisah pusing sana sini nk cr tempat nk brdiri..ngantok ler aku weh...tp kengkadang aku suh jek ddy die ngk...





hahahaha...bio kan...





skrg ni sejak jasmin n kak rose x de aku trpaksa ler shopping online jek klu aku brkenan brg2 bby yg aku mmg x dpt nk g...wat to do..klu dh blk umah alamat mmg payah ler aku nk kuar blk...dh malas,baik rilex jek kt umah..ikot husband aku mmg die rajin jek nk brjalan..yea yea 21st may ni nk blk ipoh...anak yong cik kekah...kami blk wif ayah n mama..may be 2 kete kot coz ayah mls nk tru via kl...penat katanyer...x pe la...may be kami spend our tdo time kt hotel kot..ye la ntah2 kt ipoh ramai so yg branak pinak ni tdo kt hotel suda...dh wat booking reservation dh...tp x sure nk kt situ or tempat lain...ermmm ok ler..dh panjang nau ni...letter on peeps...as salam...

2 comments:

muhammad_jasmin said...

wehh... apa barang shopping online nie.. jom g kat TTDI nuh... ahaks.. parking bagai.. jalan pun bagai... letih wehh... ayish tak dok KL?? ecal lak duk mana....

muhammad_jasmin said...

tengok tu... 29hb ritu g ipoh.. tak nak cakap dengan teman.. lau tak boleh jumpa.. bukan jauh mana pun.. tak sampai setengah jam.. apa pun tak boleh.... huhuhu... kome nieeeeeeeeee.....