Thursday, April 21, 2011

tiru abg jas...

tiru abg jas tajuknyer..hehehe tringat mamat tu asal masak pape sure post kt status fb die..x pon blog die..die x tau pon aku dh mula mengaktifkan diri utk blog..hahaha

nk citer mlm td aku masak ape...hiiiiii..aku masak kari sardin..wallah mmg sedap...pekat likat n pedas...perghhh masih ku tringat lg kepedasan nyer...ditambah sambal belacan cili api ku..yg trangkat weh...berapi klu mkn...pastu ikus wat butter prawn...pe lg mencekik ler kami bertiga sambil ngk tv...

dlm kul 8 lebey cenggitu kami g ampang kt klinik kanak-kanak dr.ong coz my bby ecal melecet kulit punggong n pussy cat dolls nyer..hahahaha...pity my bby...aku trlambat basuh berak die coz ritu kat pavvy aku x pasan die berry...pe lg nangis2 ar kepedihan kemerahan siap smlm luka plak..then tetibe trkene infection lak kulit tu..but not serious...doc. ong bg cream jek n klu x recover another 5 days must to see him back..but its ok la..worth n its cost us RM56 jek..hope ecal ok ar cepat...sian aku nengok...

skrg nih asal pampers die br 2kali kencing or sekali pon aku dh tukar ar takot krg terok plak...bio la x basah mana pon cuma aku takot bisa tu akan wat die terok..hopefully everything goin' well..amin....

3 comments:

ieqa harmain said...

poyos...war2 kan la blog ko kat kawan2 ko

LizHairi said...

betul tu ika.emma,sile post link kat status fb hehehe...

muhammad_jasmin said...

weh... dah ada blog ruper nyer.. nyampes tul tak gitau aku yer.. haks... mana gambor makanan nyer?? huhuhu.. nak jugak,,, masuk kan lahhh.... ewah..... ahaks....