Thursday, April 28, 2011

aku marah n aku sgt bengang!!!!!!!

ayish tolong marah utk mmy kt org tu yer...ddy skali..


ecal tlg nangis utk mmy..mmy gram sgt marah kt org tu...

mmy raser nk pelankong org tu ngan bangku batu cm kt umah atok opah tu..


e mmg aku tgh marah tahap giler maksimum...cuma aku tahan je ni!!!!!b_b_ s_ _ l betul steven nih..buduh!aku dh bank in rm900 utk plat kete tu tetibe die bgtau no. tu dh kene bid lg tinggi..weh ko x hangen ke!br ari ni ko bgtau!dh tu ko la bg aku kete utk aku pakai b4 no. negeri 9 kuar utk 5522 bangang!..kete wira dh nk kene let go kt used car bis tu laki aku g keje nk naik pe plak!e fed up nyer!!!!!!!!!!!!aku pelik ms myvi aku kuar dulu senang jek..byr no. plat, org perodua call kete dh ada pas balik keje aku g perodua, sign pe ntah mak datok nenek die nyer borang then die bg kunci n trus bwk blk.. x susah pon!!!!!!!!!e bodoh aku bengang n marah ni!!dh ar mak bapak aku jauh klu x sume settle....

No comments: